在线阅读讨论-女魔头Monster08


本段视频网址:

本段音频网址:


1- Man, what the fuck are you doing?
2
Just the fucking call my gal
3
Selby? -Hi
4
Oh man, it’s good to hear your voice
5
Yeah you too
6
So, you back down here huh?
7
Yeah, I came down to see what’s going on
8
Oh man, I’m glad to hear that
9
Yeah? -No, we all right, because…
10
They caught in here with some… warrant or something, you know
11
But, I’m…
12
Where are you now?
13
In a motel room
14
I wished I was there with you right now
15
But leen… they went up to see my parents
16
Thy were asking all kind of questions
17
Yeah, you now well
18
Let’s better not talk in the phone here, you know…
19
Because, because I don’t know of there, you know…
20
But… don’t worry about that, Sel
21
I mean that’s some mistakes I’ve done to you, something, you know
22
They’ve got nothing
23
Besides just talk about us, you know?
24
I can’t Leen, my picture’s on the paper
25
From what we crashed the car
26
Selby… what are you talking about
27
I’m talking about when we crashed the red car
28
Why are you saying that?
29
Cause I’m freaking out… they know me
30
They know, and they’ve come after me, and I know, I’m gonna go down
31
No, Selby, I wouldn’t do that, you know, I would never do that ok
32
So… just chill out here, ok?
33
Why am I supposed to do that?
34
You let me go down for something you did
35
Selby, I didn’t do anything
36
Please, you know what I’m talking about
37
What are you doing?
38
I’m not doing anything
39
Where’s the money, Sel?
40
What money?
41
The money I gave you
42
What are you talking about?
43
I don’t know what are you talking about, leen
44
nothing, some change
45
Yeah, I got that
46
I just wanna leave, Leen
47
I just want a normal happy life
48
I don’t know why you did this
49
Cause I love you
50
Cause I love you, and I never wanna lose you, that’s all
51
I love you with all my heart, my soul, my mind
52
And I never let you down, alright?
53
Cause it was me
54
It was only me
55
I don’t tell them that, ok
56
That’s over from me now
57
I never gonna see you again
58
Why you doing something like this, you know?
59
But they can’t…
60
They can’t end
61
Thanks you Judge
62
I meet you right in hell…
63
Sentence a right woman to death
64
And you are, you are a bunch of scum you are
65
Fate can move mountains
66
love would always run away
67
Everything happens for a reason
68
For yours, life, there’s hope
69
Hope…
70
I gotta tell you something
71
Aileen and Selby never spoken again
72
Aileen Wuornos was executed on October 9th, 2002…
73
After 12 years on Florida’s Death Row

在线阅读讨论-女魔头Monster07


本段视频网址:

本段音频网址:


1- Years later I found he’s died in a car accident
2
I got finally striking down for all these evils
3
No, you can’t get away with your shit forever
4
Soon or later, it’ll catch up with you
5
Motherfucker!
6
Where’s the car?
7
Come on, fucked up!
8
Is that everything?
9
Got beer? fucking man, I think we should just go
10
How?
11
Take the bus
12
We got enough money, right?
13
We do?
14
I don’t know whatever, I fucking hook down there whatever
15
We can’t take out shit on the bus
16
I can’t get one right now, ok Sel
17
What happened?
18
Fucking cop, the guy I wasn’t mean to do it
19
The he has fucking gun in his car
20
So I popped then I know he was a fucking cop
21
I think he was retired or something but still, man
22
I can’t take the fucking car, it was a cop car
23
It got some fucking tracks and devices in it
24
Shit!
25
They fucking track me, he’s got a fucking gun in it
26
Keep it down
27
We just havr to go and get us another one
28
No no change your mind on me
29
Please
30
Leen this isn’t my plan, this is your deal, ok
31
your plan, the house and the beach
32
Self-employed, just like you said, your plan
33
So you just have to go and get us another car
34
We are leaving now
35
Get up!
36
Alright you just give me a sec
37
I’m gonna try to get out of here with friend another week
38
That’s good, I’m proud of you
39
Yes, I just wanna say goodbye to you, Tom
40
You’ve been real good to me
41
Are you alright?
42
Yes, it’s nothing
43
Sometime, I feel like everybody just think I’m just a bitch
44
All I’m fucking trying to do is survive, you know
45
I know -yeah
46
I know exactly
47
I know what you do for living
48
But it doesn’t bother me at all
49
I know you didn’t dial up to the guy in the telephone
50
That’s what you len that’s what you’ve to do
51
Which you feeling right now, is just guilty
52
Or something you’ve absolutely no control over
53
You know how about me just came back from the war?
54
We almost kill ourselves
55
Because I felt exactly the same thing like you do right now!
56
Yeah? -Yeah
57
And I never get it
58
They don’t get it now, They never get it then
59
And they sure is how one ever get fucking circumstances
60
Fuck, man, circumstance that’s rxactly it, that’s exactly it
61
You know, it’s like I feel like I never had a fucking choice
62
You never get, but you got a leave
63
You got a leave
64
We are unablr positively confirm the profile at this time
65
However the evidence does suggest that
66
The murderers had their current stirring some face of the Central Act
67
Perhaps that’s the prostitution?
68
Yeah, that’s exactly right
69
Get the fuck out of here
70
Get the fuck out of here!
71
These here my kids
72
They are down in Miami
73
So I’m just trying to make a coulpes of bucks, you know
74
They ok?
75
They are fine
76
I’m just trying to make some money
77
Can you help me out?
78
Maybe I can help you out, you know?
79
If you need some help, I’ll do what I can to get you back with your kids
80
Maybe you need a warm bath, shower, some clothes
81
My son’s room is empty if you want
82
And I’m sure my wife wouldn’t mind if I did
83
Pull the car – I’m sorry
84
No, just pull the call
85
The car’s still rolling, you can’t get out of here
86
Stop the car
87
They can’t barely see you out there
88
Are you in some kind of
89
Just drive the car
90
Stop right here
91
Nothing that we can’t fix
92
Get out of the car
93
They keys in the car, that’s my wallet
94
Turn around
95
No, madam no
96
You don’t have to do this
97
Get down
98
You really don’t
99
I can’t
100
You don’t have to
101
You just having a hard time -No, I can’t let you leave
102
Oh God, my wife my wife
103
My daughter is having baby -Shut the fuck up!
104
I’m sorry
105
I got a car, Sel
106
We gotta go, alright, you gotta drive
107
It was out -What, what’s out?
108
Sketches of us
109
We all set
110
So you’ll get in tomorrow, alright?
111
I always said I’ll take you to the bus, I’ll take it, you know
112
Where I wanted to go
113
I know I did I did the fuck up!
114
Maybe you can Help me?
115
I don’t know if can forgive myself for
116
I’ll come back to you, I’ll come back
117
I mean, we come back here and we go far far away
118
Go
119
No -Selby, take that alright
120
You take it, and spend it, alright
121
2 whiskeys 2 beers
122
2 shiskeys, 2 beers for the lady
123
Leen, -Tom
124
Hey, this is my only friend, Tom
125
We got the fire outside, they all convesation kids
126
Oh come on
127
You run away first -What?
128
Yes you are, I wanna drive you outta here
129
I gotta stay here by the phone for my gal
130
Cause I gotta call her
131
Cause she left, Tom
132
She’s just gonna come back, ok
133
You’ve got a fucking wife and you tell me to come with you…
134
What he fuck are you doing, man?
135
Not you, Tom not fucking you, Tom
136
Fuck,man!
137
You got some bucks to change?
138
You want change?
139
Yeah I gotta call my fucking gal
140
Let’s go, I got some change in my car
141
So if you want, come over me
142
My car is over there
143
Yes, right over there, you see? come here

在线阅读讨论-女魔头Monster06


本段视频网址:

本段音频网址:


1- I need to sit down
2
There she is -Whos is she?
3
I gotta talk to her
4
Hey you wanna ride the Fairy’s Wheel?
5
Nope
6
Maybe we go sit down
7
Are you ok?
8
My brother and sisters, screwed me a lawyer
9
After my daddy killed himself on the street
10
And the neighbor who let them stay over but only with 5 or 10 tangalons
11
So I still clear
12
But I knew they didn’t have any money, you know
13
I was having a hook anyway
14
So I trained myself the cloth, cigarette stuff like that
15
But then 1 night, there’s party and this ‘N guy comes in and his legs, you know
16
He fucked so and so
17
There were embarassed
18
He was fucking standing in the corner, or
19
So they you know they threw me out of the snow
20
He screaming out, I’m a whore, and they were so embarrassed
21
And they hate me and all that
22
That was it
23
I just took off b=never went back
24
This was so sad
25
My family doing that too
26
That’s how people are, Selby
27
Yeah I know
28
Fuck them, who need them?
29
Right
30
Yeah, fuck them!
31
No, right, Selby, right!
32
Get out! get the fuck out!
33
Are you ok?
34
I’m gonna call the ambulance
35
That’s ok
36
We don’t have any insurance
37
We just rather do it ourselves
38
Don’t worry, she’s good
39
You’ve yourself a good day now, ok
40
Let’s go, Selby now! -No! no! I wanna drive
41
He’s fucking dead, let’s go, now!
42
No! -Selby!
43
How can that man?
44
What do you think?
45
My god, you killed your friends
46
What are you talking about?
47
You fucking killing people
48
Now listen to me, they are not coming
49
I never want you this shit to deal with
50
But I know what I am doing
51
and you’ll never gonna understand it, alright?
52
You gotta trust me
53
They don’t have 1 fucking face
54
They got nothing
55
They are not even looking, man this shit is long over already
56
I didn’t want that fucking car and public what we did you know, we did
57
So they’ll gonna call the cops, they would have done it by now!
58
How could you?
59
I knew
60
No I knew about 11
61
No, Selby no Sel
62
Come out here
63
We’re gonna have a drink, and we’re gonna forget all about these alright?
64
Cheers
65
Leen, this isn’t funny
66
You don’t know what’s going on, Sel
67
Me too, so if you wanna keep your eyes shut to the whole world
68
The least you can do’ is hear me out
69
It’s nt what you think it is, alright
70
I know what it is
71
No, you don’t know my life, Selby!
72
But I know yours
73
And I’ve done everything in the whold wide world
74
Hoping that you don’t have to know
75
So that you can keep on thinking people are good
76
And kind and that should make sense, you know?
77
Cause you looked that about yourself
78
But I can’t
79
No, I don’t wanna hear that, Leen
80
But you need to
81
We can be as different as we wanna be, but you can’t kill people
82
I look at the Lord
83
I’m firing with them
84
And I know you’ll raise
85
And I know how people fucking think out there and fuck it’s gotta be that way
86
They gonna tell you all that
87
But that’s not the way the world works, Selby
88
Cause I;m out there, every fucking day living it
89
Who the fuck knows, what god knows
90
People kill each and other everyday
91
And for what?
92
For politics, for religion, and there are heroes
93
No no there are a lot of shit I can’t do anymore
94
But killing isn’t one of them
95
And there’s no fucking bastard going out there rape somebody else isn’t either
96
No. no. Leen there was 1 man
97
They can’t all has been bad
98
You know me, you think I can do any other was
99
I’m not a bad person, I’m a real good person
100
So, don’t feel bad, it’s life,Sel
101
People like you and I going down every fucking day
102
It’s all over, look at this
103
See this/ it’s everything
104
Everything you ever wanted
105
Just a little more, we out of here
106
We have a shut, Sel
107
We have a shut, Real life, not this, a real one
108
You know what to do, right?
109
See you later -Ok
110
So everything is right now, and we are gonna happy
111
But I just hope that you can tell my family
112
So you choosing ga this way
113
No, this isn’t a choice I’m not choosing anything
114
This is the wau I am
115
And I’m not gonna feel bad anymore
116
You can tell him that too
117
I know you feel romantic about that, gal
118
What? I’m saying that’s not their fault
119
Whatever you wanna call yourself, Sel
120
The point is peope make bad choices
121
And they pay for it, you can see only miserable straight people
122
And we see you choose this type of gay life
123
you won’t even have easy life with this
124
No She’s out of real heart life
125
All people have bad lives, and they still choose to move towards lights
126
Otherwise we all be hookers and drunky
127
I don’t wanna hear this
128
It isn’t the point
129
Don’t forget the world, honey
130
There’s so much more you just love out there
131
Orsomeday all you gonna do is move off your head and sleep with a man
132
And that’s your choice
133
Yeah, it is my choice
134
This weird love
135
Are you going on a hike?
136
Man just get rite there
137
The car was good
138
Not one there’s fucking gun in it
139
So, lot’s of people have gun
140
Well you gonna undress or what
141
no, you first
142
So you married right? you don’t get that fucking shit
143
Come out here with strange gals, do dity things with them
144
Why, man, you can rape them?
145
No, good Lord -Fucking man
146
I fucking hate them
147
Then why are you a hooker?
148
I’m not a hooker, see I don’t fuck, man
149
Used to, it’s against my will though
150
There’s an old guy used to rape me
151
Real good friend of my dad you know
152
Si I go to my dad, tell him what’s going on
153
My dad don’t fucking believe me, so
154
His friend keep raping me for years
155
Ends up my dad fucking beats me up for it
156
Where the fuck do you think you are going?
157
I’m not doing, but I feel sorry for you
158
If you want a ride you better come on
159
I don’t need a ride, man
160
I don’t need a ride
161
Cause I wanna take your car
162
You think I’m stupid enough
163
To get back into a fucking car with you when there’s a gun?
164
Please!
165
Victor Borne, that was his name
166
My dad’s friend some friend

在线阅读讨论-女魔头Monster05


本段视频网址:

本段音频网址:


1- No problem
2
How is your arm?
3
it looks weird
4
So ok?
5
I say I’ll be coming home to you
6
I love you
7
Waitress
8
The stuff was so good thanks for taking me here
9
It’s ok, you know
10
It’s pretty fun, someday I’m gonna take you to some
11
Real top places in the keys like some real class
12
Keys? -Yeah
13
I always wanna go to keys
14
I always wanna have a house on the beach, you know
15
But I haven’t had been there since I’ve been here
16
So gal I’ll buy you a house on the beach, how about that?
17
That place like thousands of thousands of dollars
18
So what? you think I can’t get you a house on beach?
19
What else you want?
20
You want a little pony you can ride?
21
This is non-smoking area
22
You’ve to put the cigarette out
23
What are you doing, man? you gonna sing us a song or what?
24
Let me have that
25
Put your fucking hand off
26
You piece of shit!
27
We paying fucking customer here
28
What? what you got?
29
You wanna bring it on?
30
You all better watch your fucking food
31
It was a fucking cockroach in mine size like this?
32
It’s not how you run your fucking establishment
33
So what is the deal, man?
34
Really like to fuck
35
Like to fuck in the back?
36
So really like to get rolled off?
37
Shit I bet you get real rolled back there huh?
38
Real nasty
39
You like that huh?
40
Maybe you wanna slap me round of my back huh?
41
Don’t think I don’t see it, man
42
What, you can’t speak? what the fuck?
43
What? you got the fucking problem?
44
Can’t I get you ficking tongue huh?
45
I don’t like it rough
46
I’ve never done this before, but I have
47
Take your pants off
48
Thank you
49
You are welcome
50
You wanna have a beer with me?
51
Don’t you wanna come to bed?
52
In a minute
53
Wake up
54
Wake up, I wanna go out
55
Hey mind to handle that thing
56
This guy is some asshole
57
Flick his chair over, N flick his shit around
58
Fucking office job right? fucking retard sitting on phone
59
And talking to people, bla bla bla, bullshit
60
Seems like your fun world
61
What’s fun world?
62
Fun world in Orlando, this one over here said:
63
Well I’ve to go there’s so nice, then she starts some fun
64
Get the fuck in here!
65
Where the fuck were you?
66
I was out
67
In that fucking car?
68
So? what are you doing?
69
I’m just claning that’s all
70
What the fuck were you doing?
71
I was out, we need these stuf
72
We don’t need this fucking shit, Selby
73
Who the fuck told you to take that fucking car?
74
What’s the different does it make?
75
The difference?
76
Because I’m fucking borrow a car from my friend
77
That’s my fucking business, ok, that’s what?
78
I’m gonna go any place that I want to
79
Ok? any time I want
80
Not in my fucking friend’s car, you are not!
81
Fine, fine, then I’ll walk
82
Ok, I don’t wanna sit here along all the time,
83
I wanna go out I wanna meet people
84
I wanna hang out with people without you scaring them off
85
Where would you like to go?
86
I don’t know
87
Travel see different places
88
We can go to Fun World
89
You wanna go to Fun World?
90
Not now
91
No, now I gotta take the fucking car back
92
And now we don’t have any fucking money like usual, Selby
93
So, you are leaving?
94
Hey Selby, check it out
95
Hey, there my friends
96
Hey remeber me?
97
I figure you guys should be here
98
I loved her
99
But the thing none ever realized about me
100
Who believe I could learn
101
I could train myself into anything
102
People always look down on hookers
103
Never give you a chance because they think is the easy way out
104
And none can imagine the world power to what we do
105
Walk in the streets, night after night
106
Taking hands and still getting back off
107
Do you wanna go again?
108
But I did, and they don’t miss out
109
Cause they’ve no idea what I can discipline myself to
110
And I believe it sometimes
111
And now I believed in her

在线阅读讨论-女魔头Monster04


本段视频网址:

本段音频网址:


1- Was coming to talk to us about success
2
In making your mark on the world
3
I don’t have any experience, but
4
I’m a real I mean I’m a real hard worker
5
I was really excited, cause you are the 1st celebrity I’ve seen
6
And this is for exactly that kind of thing I wanted to learn
7
How to follow in the footsteps are
8
I don’t even write it down, you know
9
Just stay right just stay right there
10
And you should know that I work for people all my life
11
So I’m real good with people and
12
I know how to work with all the days
13
So I live in real heart
14
For sure she said something just stuck right in my real mind
15
It was all you need in life is love
16
And to believe in yourself
17
There’s nothing you can do
18
Make sure I’ve all these straight
19
Basically, you’ve no experience, no college degree
20
No resume, no work history what-so-ever in fact
21
And now you would like to be a lawyer
22
No, see I’m sorry, but when I read the ad
23
It said you were looking for a secretary
24
Ok, well you need to learn how to type
25
You need computer skills
26
Most of our secretaries have coollege degree
27
Infact most of them have specialized in las
28
I don’t mean to be harsh, but frankly this is a little insulting
29
All that looks great, It must be wonderful, but
30
Can I tell you something?
31
When the beach party is over, you don’t get a stay, you know what
32
I think now I like to have what everybody else worked their entire life for
33
It doesn’t work that way
34
Fuck you, man!
35
Yeah fuck you!
36
You don’t fucking know me
37
Ok, great, that’s great, see?
38
I’m sorry, Leslie could you please escort miss
39
I don’t even know her name, because she doesn’t have a resume
40
No need, you fucking asshole, you piece of shit
41
What you think I’m fucking retard?
42
Take your fucking job
43
Fuck you Leslie!
44
All I need is love and to believe in yourself
45
Nice idea, it doesn’t exactly work out that way
46
And I guessit’s better to hear front outline to know the truth
47
It’s fucking phony shit, kiss my fucking sweet ass
48
Slamped me out of the fucking doorjust like that, man
49
What did you do?
50
Not a fucking thing
51
Get not one fucking thing
52
Stupid mother fuckers
53
I’ve been nobody fucking ever talked to me like that in this whole life
54
Fucking office job, who the fuck wants the kob like that
55
You gotta fucking sitthing in a little desk
56
You got your little phone
57
You got your piece of paper, your little pen
58
You write shit down blah blah blah
59
Fucking a monkey can do that shit, man, fuck!
60
I know you don’t want a job like that
61
you know what?
62
No, Toby, 2 more
63
Honey, I can’t give you no retail
64
Toby, how long have I’ve been the customer here?
65
We can be some fucking slag here?
66
Go get m e2 more
67
Fucking lazy bastard, it’s no big deal, man
68
And I run this all the time you know
69
you just probably doesn’t know it
70
Leen, what are you gonna do?
71
I got it on fucking control, man
72
I’m kind of starving here
73
There’s no way, you can maybe ah
74
I don’t know, call your dad or
75
Yeah I know I know, I’m just saying for you, you know?
76
Fuck it, man, I got shit line up, you know
77
It isn’t a fucking big deal
78
Can I just give it to you straight
79
The truth is, I’m I’m a hook
80
I’m trying to clean my life up here you know
81
Go straight and questions and all, so
82
if there’s any link that you can help me with
83
That’s because I was -That’s not even matter
84
Because he’ll give you factory work
85
Tod, do you have any factory work?
86
Fuck!
87
I’m sorry, I’m just trying to talk to you
88
You don’t have any change, do you?
89
Madam, I’m afraid I’ve to ask you to come with me
90
Why?
91
There’s some complain out of yourself
92
So what they complained about?
93
Cause I just got out, it’s my day off
94
A dayoff?
95
And what’s a dayoff for a whore, you go to church yourself?
96
Don’t you remember me?
97
No
98
8 monthes ago for tricking up in fire
99
It seems to me you might owe me more
100
Yeah, you show uneasy on me
101
You almost broke my fucking jaw
102
Please, you do time
103
Front over
104
Sel?
105
Selby?
106
Selby? Gees, what are you doing?
107
What the fuck are you doing?
108
Please drop the fucking blade
109
I take you to a fucking doctor, ok
110
Just stop it
111
What are you talking about?
112
You can stop it?
113
Stop what?
114
You can stop the game
115
I’m out there trying my best, ok?
116
Why didn’t you quit hooking?
117
Cause I need it too, alright?
118
Do you think I’m stupid, I’m disappointed in you?
119
No, Selby
120
Then you won’t even have to fuck me again
121
Because I’m so hard-on
122
No! no! Selby, that’s not the reason
123
You said we gonna have party, party, party
124
We don’t have a damn fucking party!
125
Nothing, when I told you that I’m starving
126
Cause you using me -No! I just
127
Because I fucking killed someome, alright?
128
My last john, alright, I fucking killed my last john
129
I was just taped and beat the fuck and was almost get killed
130
But I won’t I didn’t wanna lose you, you know
131
I think about the rest of your fucking life
132
And I never know I didn’t fucking mean to be there
133
I don’t wanna die, thinking that maybe
134
Maybe you could flip me
135
So I killed him
136
I shot him, alrite I fucking shot him
137
I’m sorry, I let you fucking down there alright
138
Now, I’m all myself, now you fucking dump me alright
139
No, I don’t wanna go
140
Sure you do, sure you fucking do!
141
Leave me fun, leave me fucking fun!
142
I’m sorry
143
I know
144
You really killed him
145
I’m gonna get a job
146
No, I understand that if you can’t get a work
147
I don’t even mind
148
I wanted to go back before it was just to get a car
149
You know it was the only reason
150
I’m a hooker
151
you got a wet pussy?
152
Yes, sure
153
You like to fuck?
154
Yup
155
Jesus Christ, you seem like nobody ever talked dirty to you before
156
I just like to set off first, you know
157
Call me daddy, while I fuck you
158
I try, what you like to fuck your kids?
159
What? I’m just kidding with you
160
I’m just messing with you
161
I’ll call you daddy
162
Daddy, see?
163
See, I’m calling you daddy
164
They do it all the time
165
$20 huh?
166
Yup
167
Some good shake here
168
Come on, suck it for me
169
Come on baby
170
Life is horny it’s hard
171
But it’s also strange, my think can be so different than your think
172
I remember I was just a kid in before age club
173
Set up this beautiful gigantic wheel and let up to night sky
174
We call it the Monster
175
You want some money?
176
Oh my god, are you serious?
177
When I was a kid I thought this was about the coolest thing I ever received
178
Then I couldn’t wait to ride it
179
Sure enough, I finally got my chance I got so scared in nous as
180
I threw up all over myself before he made 1 full turn
181
I go and wash up ok
182
Just a sec, baby, I gotta wash up here, ok?
183
Ok
184
Hey where did you get the car?
185
My friend, Thomas, saw me on my way home, he let us borrow it to move
186
We are moving?
187
Yes, fuck this place, right?
188
This isn’t a place for my gal
189
Oh, man, a real place? a department?
190
You happy now? -Yeah, I’m happy
191
I know baby, I know
192
I’m good now, I told you
193
And that’s what I mean
194
And my life is always been harmless stuff that hurt the most
195
Where things so horribly, youcan’t even imagine it
196
It’s usually a lot easier than you think
197
you don’t really know, until you are standing there

在线阅读讨论-女魔头Monster03


本段视频网址:

本段音频网址:


1- Take the pants off
2
I thught you are real rush
3
Come on the money is right there
4
Hold on, hold on
5
Suck me a bit first, come on suck me
6
No, man, It’s not the fucking deal
7
Oh come on, I’ll give you 10 more dollars, come on
8
10 more fucking dollars you fucking bitch!
9
Hey are you alright?
10
I knew that would get you!
11
Are you awake now?
12
Scream, let me fucking hear it! let me fucking hear it!
13
Come on, in the state awake now?
14
Do you wanna die?
15
Do you wanna fucking die?
16
Come on here we go!
17
I wanna clean you up
18
We got some fucking Dettol
19
What the hell is that happened here?
20
Sorry that was me I fell out of bed
21
you mean nothing happened?
22
No, it’s me I fell out of bed
23
If that woman is here
24
I had talked with Trevor, and I really don’t appreciate what he told me
25
I don’t think your father will leave her
26
If she’s right here, I want you to get her out right now!
27
Or john will blow her head off
28
What the hell are you doing here?
29
I come here to see you
30
I got in a fight
31
You must be in a long fight
32
I got a man really beaten me up, ok
33
It wasn’t my fault
34
Are you ok?
35
But it’s cool now
36
It’s cool
37
I was thinking
38
You know I should just stay a little longer
39
Cause I can’t
40
Why not?
41
Cause I told you I proised my dad
42
You should stay alright, when you understand
43
So I’m sure you can see yourself a week from now, right?
44
See, I told you no problem right?
45
That’s not easy to take you out tonight, but
46
This enough to rent a hotel for a whole week
47
We can party, hang out, whatever you wanna do, you know
48
Maybe I can come back
49
No, you can’t come back
50
Cause I’ll be gone
51
Listen to me
52
This is once in a life time opportunity
53
Give me a week, I’m gonna go later I’ll buy you fucking ticket
54
I’ll take you there myself, give me a week
55
You’ll never meet someone like me
56
Ok -Alright
57
Where did you get this car?
58
I borrow
59
So what do we do now?
60
Whatever?
61
Cheers -Cheers
62
It’s getting late
63
My god Selby, later you’ll be dead
64
om, I’m sorry I just came and get some stuff
65
o, honey, you are gonna talk to your father
66
You stand right there!
67
John, yes she’s back
68
She’s here
69
Ok, hang on, hang on
70
Talk to your dad
71
Hello?
72
I found a roommate and
73
I can’t dad
74
I’m not even staying here anymore
75
I just came by and pick up some stuff, I’m not even stay at Dona’s anymore
76
Ok ok I’m adult now, I’m not gonna stay
77
And I gotta go
78
What are you doing?
79
This is not even ja
80
She’s just some street hooker, she just using you
81
I quit
82
What?
83
The bags
84
I’m staying
85
Holy shit gal, you’ve made my day
86
How did you get here huh?
87
I took a cab
88
You can take care of me right? cause
89
I’ve spent all my money
90
You don’t even need it
91
What you said? you quit?
92
Hooking I quit hooking
93
Why?
94
Why? because it’s shit, man, I’m fucking hate it
95
I heard you said it was not bad
96
Oh it is, you know, but always, it’snot the point
97
I got you now
98
I got everything, I want for me
99
So I’m gonna do a broil
100
Ths time I’m doing it a broil
101
How about that?
102
Fine, but what are you gonna do about work?
103
Exactly I get a job
104
Clean shape up, you know, fucking, man, I’ll get a career
105
House, car you know, how about that
106
What kind of job are you gonna get?
107
I’ve been thinking about that
108
I was thinking maybe it’s like a veterinarian, you know
109
So I can love animals, you know
110
Yeah
111
But that’s a doctor you gonna getdegree for that
112
No, I’m not, no
113
Shit, I know, you know what I wanna be?
114
What?
115
President of US
116
I just don’t feel to get laid, you know
117
But I’ll though, man
118
I’ll be feeling great
119
It’s just like the fucking celebration time
120
Oh yeah this is this is big
121
I wonder the saint is always stuck with me
122
It must’ve been around 1 years old
123
Cause as I remember I just put the baby off for adoption
124
They call the assembly of my junior high
125
Cause this guy who played drum for certain workmen

在线阅读讨论-女魔头Monster02


本段视频网址:

本段音频网址:


1- How about him?
2
Oh, he’s gay
3
No way
4
No, man, look at him, he tries too hard
5
Oh man you see that little fucker over there?
6
He straight up, that’s enough
7
That’s Trevor, he’s a friend of mine
8
I’m sorry
9
I don’t care about that
10
I didn;t realize he’ll be here
11
It’s a gal in my church, she told everyone that I tried to kiss her
12
So my parents just get pissed off me
13
And I decide to come down here and try to figure somethings out
14
And this happened before, I get a job
15
How long you live in this town?
16
Not any longer
17
But my dad has paid medical bills
18
So I made a deal with him, that I’ve to go back
19
Which you know it probably for the best maybe it won’t work
20
Maybe he’ll reveal my soul and all that
21
Well I bet you, I’ll beat your ass on the race, right now
22
Oh no
23
Oh yeah you are gonna have the fall right now
24
Seriously I can’t skate
25
You gotta help me
26
I know I gotta come
27
So you got it
28
So you better don’t let me break my other arm
29
See you can do this
30
Very good
31
Can you do by yourself?
32
Ok/- N -There you go
33
Hear music
34
Do you have fun?
35
There you go turn, turn
36
Oh man I love this song
37
oh I love it too
38
Just like that
39
Oh I can’t see that
40
Yeah you can
41
no, no, no, come on, come with me
42
Trevor
43
Who cares anybody?
44
Come on are you ready?
45
So we don’t hear anymore
46
Are you ok?
47
I can’t, I can’t do this here
48
Maybe we go somewhere
49
how about the yard over there?
50
You don’t like gals
51
I don;t like men anymore, really
52
I like you
53
Maybe maybe we can go somewhere
54
Where we can get a room or something
55
Oh I don’t have any money
56
I gotta go
57
I’ll see you tomorrow
58
Ok honey I talked to your father and guess what?
59
What? – You got a job
60
How about that? -Really?
61
That’s right, you working right with your dad
62
And some very handsome young gentlemen, I understand
63
Ok, if you need some you let me know, ok
64
Thanks
65
Thanks for the ride, man -Sure
66
It’s real hard to get a help around here, you know
67
I was getting lost therefore
68
So where are you headed?
69
Just where you can take me, I’m trying to get some phone
70
So my car broke down
71
See, these are my kids
72
They are cute
73
They are down to miam, I try to get down to them
74
But I’m kind of broke, right now
75
So just trying to make /S some cash now, you know
76
Maybe I can help
77
Yeah what have you got?
78
I don’t know how about 10 bucks?
79
I like to have $25 straight up
80
If that do in the laundry shop
81
Look, man, I’m not a fucking shampoo gal here,ok
82
I’m the real deal alrite, let’s see it
83
oh man, I’m talking about the cash,alright
84
Ok sorry
85
Maybe you need a route, a ride?
86
What time is that?
87
Quarter 6
88
Don’t go for too far
89
No, I just want a little privacy, you know, I don’t wanna get busted
90
Me either
91
What do you think, man?
92
Cheers!
93
So how about we make it quick I get 20 huh?
94
No, I wanna get a fuck
95
30, man, 30, straight up
96
Hang on gal
97
Come on, man, shit, alright
98
Hang on, hang on, let me finish my drink
99
You want some more -N No
100
Gees, hook of nowaday huh
101
I love them and I hate them
102
You know I love them and I hate them
103
Stud always is
104
Understand
105
Better than my fucking wife
106
I won’t hold you up
107
Come on, man

在线阅读讨论-女魔头Monster01


本段视频网址:

本段音频网址:


1- Based on the true story
2
I always wanted to be in movies
3
when I was little I thought for sure 1 day, I could be a big star
4
Or maybe just beautiful
5
Beautiful and rich, like the women on TV
6
Yeah, I had a lot of dreams
7
And I guess you can call me a real romaniac
8
Because I truly believe that 1 day they’ll come true
9
So I dream about for hours
10
It was the year while I learnt I shared thing for people
11
They said I was dreaming
12
But back then, I believe that whole heartedly
13
So whenever I was down, I was just escape into my mind
14
To my own live, I was someone else
15
They maybe happily think that all these people
16
They did’nt knowthat who I was gonna be
17
But 1 day they’ll all see
18
I heard that Marilun Monroe was discovered in a soda shop
19
And I thought for sure, it could be like that
20
So I started going up real young
21
But I always secretly looking for who is gonna discover me?
22
Was it this guy?
23
Or maybe this one?
24
You never knew
25
They couldn’t take me all the way like Marilyn
26
They would somehow believe in me just enough
27
They would see me for what I could be, they think I was beautiful
28
Like a diamond in a rough
29
They’ll take me away
30
To my new life
31
And my new world
32
Where we think will be different
33
Yeah, I lived that way for long long time
34
And my head dreaming like that
35
it was nice
36
1 day it just stopped
37
By the time I met you all
38
Shame all I want is a beer
39
How are you doing? -Great
40
Anyone sitting here?
41
No
42
Madam our services are for patrons only
43
Give me a beer whatever the shit is
44
So what it is like, a gay place or what
45
Yeah
46
whatever,man
47
Can I buy you that drink?
48
I got my own money
49
I’ll pay her whatever she’s having
50
Look,I’m not gay alrite?
51
It makes sense
52
So what are you doing here then?
53
My truck broke down
54
I got a pressure cleaning business
55
What pressure cleaning?
56
You know steam clean?
57
Ball sheets, carpets, you know
58
Someone kicked me out of the rain
59
My name is Selby
60
You owe me change
61
Fuck it! I’m outta here
62
It’s alrite
63
Get your fucking hands off me! you dumb dyke
64
I’m not gonna fuck ou for fucking beer ok
65
Stop wasting your fucking time
66
I wasn’t trying to fuck you!
67
I just wanna talk to you
68
I thought maybe I could buy you some beer maybe you’ll talk to me
69
I just tried to have a decent layout
70
Just talk to someone before I’ve to go back to my parents’closet
71
I’m sorry
72
You don’t have to stay
73
So are you really a steam cleaner?
74
I’m not
75
Oh man, actuallu it’s a real good job
76
But you should cleaning
77
You want some?
78
Oh come on don’t let me down
79
You ready?
80
1 no, you don’t have to do this
81
Shit, I don’t fucking trust you
82
You ready?
83
1,2,go!
84
You desorb
85
I never desorb, I’m winner, man
86
Yeah, winner though, man
87
Oh, man that’s all my cast
88
You spilled some good shit there
89
I;m gonna lick it up like a duck
90
Please 2 more
91
What’s that bullshit?
92
What time is it?
93
The bar is closed
94
Then why don’t you take that stick out dress
95
Now would be a good time, don’t you think huh?
96
Now is the bar closed
97
What you do for this is that?
98
We had a good time though
99
Yeah, it was fun
100
I’m sorry, I called you dumb dyke
101
I don’t care
102
And thanks for the drinks
103
No
104
So see you around ok?
105
I f you wanna stay with me?
106
I didn’t mean you know you dont have to do anything
107
I know
108
Ok
109
Yeah? my truck is broken down
110
Ok, Car’s over here come here, this way
111
All I wanted was a beer
112
But the day I met Selby I spent most of the afternoon to kill myself
113
So you can understand
114
I was flexible, I mean everybody gotta have fate or something
115
For me? all I’ve left was love
116
And I was prettu sure that, I’m gonna love a man again
117
I was goona do it
118
And the only reason I didn’t with the five dollar bill
119
I knew I probably given some asshole a blow job for it
120
So really tried to piss me off that if I killed myself without spending it
121
Basically I sucked them off for free
122
So many deal
123
I said I gotta go spend this 5 bucks
124
For once it’s gone so am I
125
If you’ve got something for me let’s say, you better bring it on
126
I knew she was
127
Just a room of my friend that I was staying with
128
You wanna take a shower or anything?
129
Goodnite -Goodnite
130
I can’t believe you are here
131
Me either
132
Can I touch your face?
133
Sure
134
Honey!
135
Donna, Donna sorry, just a sec!
136
I’m sorry,I’m supposed to be in church
137
Where’s my shirt?
138
Look at this, is it 5 o’clock in the morning, she hasn’t dressed yet
139
I’m sorry about that
140
No, it’s alrite
141
Hey thanks let me crash
142
And that was nice
143
So where are you living?
144
G street
145
But you know, I may be hanging out at the Moon Nite, arounf 5
146
About 2 blocks up -Yeah yeah
147
Maybe I’ll swing by
148
Alrite
149
You have fun at church, alright
150
Who is that person?
151
She’s just a friend of me
152
Honey, I think she was straight person
153
Did you check your stuff, because she might steal some
154
No I checked it, she didn’t take anything
155
Listen, honey, you can’t bring people out here, we all can see here
156
Sorry
157
A person like that no way home
158
We have no business with people like that
159
I’m just getting some stuff
160
I don’t want to know what you get it
161
Want some sandwich?
162
I have enough for me -Thanks, man
163
I’ll buy it if you want
164
It’s alrite
165
You’ll pay me when you got it
166
How are you doing?
167
I’m great
168
I met a friend -Really? good for you
169
Hope it’s not some asshole like the last guy
170
Almost trampled you almost to death
171
No, she is. real nice, you know
172
Thanks, man
173
Hang on a second
174
Hang the fuck on!
175
You look good
176
Thanks
177
Man, you know what I’m going to give $5
178
I got it. I got it
179
I’m glad you came
180
Yeah I was around, you know, then I seeing by
181
So where’s your friend
182
Well, I I’m not
183
You know what I mean
184
Can I ask you a question?
185
Are you a prostitute?
186
Yeah
187
I don’t know
188
People like pay to be with you, it’s wild!
189
Men must just be line up to be tha gal like you
190
I guess, I don’t know, not really, no!
191
What you dom?
192
All kind of things, whatever they want
193
How you know what they want?
194
Well they ain’t shy to tell you
195
Really?
196
It should be, men are easy to read anyway
197
How about that guy?